rekisteröidy
Lahjoitamme kaikesta verkkokauppamyynnistä ruokaa ja tarvikkeita Mustin ja Mirrin ruoka- ja tarvikekeräykseen.
Näet lahjoituksen määrän tuotesivulta ja ostoskoristasi. Tarkemmat tiedot löydät täältä »

Toimitusehdot

Toimitustavat

  • Pehmustamaton minikirje - Aivan pienimmät verkkokaupan tuotteet voidaan lähettää edullisesti pehmustamattomassa kirjekuoressa. Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä perinteiseen tapaan postimerkillä varustettuna. Toimitusaika on normaalisti 2-3 arkipäivää tilauksesta. Posti toimittaa tilauksen postilaatikkoosi/-luukkuusi, toimituskulut näet suoraan ostoskorista.
  • Minipaketti - Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä Postin XXS-pakettina, postituskuoressa tai ongelmatapauksessa samaan hintaan postipakettina. Toimitusaika on normaalisti 2-3 arkipäivää tilauksesta. Posti toimittaa tilauksen postilaatikkoosi/-luukkuusi tai lähimpään postiisi, toimituskulut näet suoraan ostoskorista.
  • ÄrräPaketti - Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä. Toimitusaika on normaalisti 2-5 arkipäivää tilauksesta. Tilaus toimitetaan lähimpään R-kioskiisi, toimituskulut näet suoraan ostoskorista. Saat tekstiviestin tilauksessasi antamaan matkapuhelinnumeroon, kun paketti on noudettavissa.
  • SmartPOST-paketti - Tilaukset lähetetään pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä Postin SmartPOST-pakettina. Toimitusaika on normaalisti 2-3 arkipäivää tilauksesta. Posti toimittaa tilauksen annettua osoitetta lähimpänä olevaan pakettiautomaattiin tai tilauksen viestissä ilmoitettuun automaattiin, toimituskulut näet suoraan ostoskorista. Saat tekstiviestin tilauksessasi antamaan matkapuhelinnumeroon, kun paketti on noudettavissa.
  • Nouto tai ennakkosopimus - Vaihtoehtoisesti voit noutaa tuotteet verkkokaupan postiosoitteesta iltaisin, viikonloppuisin tai erikseen sovittuna ajankohtana. Nouto onnistuu sovittuna ajankohtana myös Citymarket Keljon pihasta. Voit sopia noutoajan ja -paikan asiakaspalvelusta sähköpostitse, tekstiviestitse tai soittamalla. Valitse tämä vaihtoehto myös, jos olet jo sopinut tuotteen toimituksesta, noudat tuotteet sovitusti jostain muusta sijainnista tai olet ostamassa pelkkää sähköpostitse toimitettavaa tuotetta, esimerkiksi lahjakorttia.

Toimitusaika

Tuotteet pakataan ja jätetään Postin tai R-kioskin kuljetettavaksi pääsääntöisesti tilausta seuraavana arkipäivänä. Jos tuotteen käsittely ennen kuljetukseen jättämistä kestää kahta arkipäivää pidempään ilman ennakkoilmoitusta sivustollamme, lähetämme asiakkaalle asiasta tiedon sähköpostitse. Noutotapauksissa toimitusaika sovitaan asiakaspalvelun ja asiakkaan välillä, pääsääntöisesti nouto onnistuu kuitenkin jo samana iltana ja nouto saattaa olla sopimuksen mukaan mahdollista myös pyhäpäivinä ja viikonloppuisin.

Yleistä

Pyrimme säästämään luontoa ja käyttämään uudelleen saamaamme pakkausmateriaalia. Lisäämme alle 10 € tilauksiin 1 € pientoimituslisän (sisältyy ostoskorissa näkyvään toimitusmaksuun), toisin sanoen vähintään 10 € tilauksissa postikulut ovat aina 1 € edullisemmat. Toimitamme tilauksia vain Suomen sisällä Ahvenanmaata lukuunottamatta. Pidätämme oikeuden vaihtaa tilauksen toimitustapaa saman toimitustavan sisällä (esim. Postin paketista kirjeeksi tai toisin päin), asiakkaalle tästä ei koidu lisäkuluja.

Vaihto- ja palautusehdot

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen. Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen, pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta tai alentamalla palautusta tuotteen arvonaleneman mukaisesti. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.

Asiakkaan on tehtävä tuotteen palautuksesta peruutusilmoitus verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse tai postitse 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole peruutusilmoitus. Tuotteen palautuskulut maksaa aina asiakas ja tuote tulee palauttaa itse toimitettuna tai Postin välityksellä kirjeenä tai pakettina. Palautus hyvitetään asiakkaalle tuotteiden saavuttua takaisin Luurapeikolle ja hyvitys tapahtuu aina tilauksessa käytetyn maksutavan mukaan, rahoja ei voida palauttaa toisen maksutavan kautta. Tilaukseen sisältynyttä toimitusmaksua ei palauteta asiakkaalle.

Noutamatta jätetyt lähetykset

Mikäli lähetettyä tilausta ei ole noudettu noutopisteestä ja se saapuu takaisin Luurapeikolle, otamme yhteyttä asiakkaaseen kolmen arkipäivän sisällä lähetyksen saapumisesta. Asiakas voi maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen erillisellä Luurapeikolta saatavalla laskulla tai voimme palauttaa asiakkaalle tilauksen tuotteiden summan. Tilaukseen sisältynyttä toimitusmaksua ei palauteta asiakkaalle.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme sähköpostitse tai kirjeitse. Pienistä reklamaatioista voit olla meihin yhteydessä myös puhelimitse tai muiden yhteystietojemme kautta.

Ylivoimainen este

Luurapeikko ei vastaa tilauskäsittelyn tai toimituksen viivästymisestä kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan, toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi (force majeure).

Immateriaalioikeudet

Verkkokauppasivustolla olevat tuotetiedot, kuvat, tekstit sekä muu aineisto kuuluvat meille tai yhteistyökumppaneillemme. Materiaalin kopioiminen tai käyttö ilman lupaa on kielletty.

Yhteystiedot

  • Luurapeikko (Y-tunnus: 2636066-1)
  • Tunnelitie 3
  • 41940 VESANKA
  • 050 - 462 4384
  • asiakaspalvelu (at) luurapeikko . fi

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti Keski-Suomen käräjäoikeudessa.